Кристиано Роналдо счупи рекорда за абонати с дебюта си в YouTube
Футболната звезда достигна 30 милиона абонати само два дни след първото си видео в платформата
Кристиано Роналдо е най-популярният човек в социалните мрежи в света с около 917 милиона последователи, а сега вдигна летвата още по-високо.
Португалският футболист, който е свикнал да чупи рекорди на терена, миналата седмица постави още един такъв, но в YouTube със стартирането на канала си UR.
След като качи първия видеоклип на 21 август, каналът на Роналдо достигна един милион абонати само за час и половина, което го прави най-бързото постижение в платформата, пише Euronews.
YouTube бързо призна успеха му: в същия ден, в който качи първия си видеоклип, играчът сподели друг, в който показва на децата си награда Gold Creator Award – плакет, който платформата дава на създателите на съдържание, достигнали един милион абонати.
Тази необичайна бързина накара потребителите на социалните мрежи да се запитат дали футболистът не е получил това признание още преди да отвори канала си. Два дни след премиерата му UR надхвърли 30 милиона абонати, което е още един рекорд за Роналдо в YouTube. Към момента каналът има 48 милиона последователи и 20 видеоклипа.
В канала си, капитанът на португалския национален отбор и на саудитския „Ал-Наср“ говори за футбол, но също така и за „другите си интереси, включително семейство, уелнес, хранене, подготовка, възстановяване, образование и бизнес“.
„Това е начин да бъда по-близо до моите фенове, до моя народ. Смятам, че това е идеалната платформа, за да мога да споделям малко от живота си, органично, оригинално съдържание“, казва Роналдо в един от видеоклиповете с партньорката си – испанския супермодел и инфлуенсър Джорджина Родригес.
Видеото, в което двамата говорят на испански, е дублирано на английски език и позволява на потребителите да изберат коя версия да слушат. В други видеоклипове играчът говори на английски или португалски, като в този случай също се предоставя дублирана версия и субтитри.
Някои от видеоклиповете обаче приличат повече на реклама на кампания, отколкото на лични истории. Тези, качени досега, са кратки, много от тях минута или по-малко, и почти всички са професионално продуцирани и монтирани.
Вторият по гледаемост клип в момента, с 39 милиона гледания, показва Кристиано и Джорджина, които играят на „Господин и госпожа“ – предизвикателство с въпроси и отговори за двойки.
Джорджина Родригес е първият гост на канала, въпреки че футболистът възнамерява да покани още хора.
В други видеоклипове Роналдо играе футбол и тенис с децата си или коментира теми и въпроси като самоусъвършенстване и личностно развитие, макар и с архивни кадри.