В името на шоубизнеса: Леброн Джеймс сключи сделка с продуцента на The Kardashians
Сливането ще осигури на компанията на баскетболната звезда по-голям мащаб за проекти с медийни компании и стрийминг платформи
Развлекателната компания на суперзвездата на Лос Анджелис Лейкърс Леброн Джеймс SpringHill Co. обяви сливане с Fulwell 73, британската телевизионна, филмова и музикална продуцентска компания, чийто проект е риалти шоуто The Kardashians, както и Carpool Karaoke.
Сделката е инициирана от съоснователя на SpringHill Маверик Картър и съоснователя на Fulwell 73 Бен Уинстън, които са приятели от десетилетие, след като ветеранът телевизионен продуцент Том Вернер ги запознава, заявиха двамата в интервю за CNBC.
Картър ще бъде съизпълнителен директор на обединената компания заедно с Лео Пърлман, управляващ партньор на Fulwell.
SpringHill до голяма степен е фокусирана върху спортно съдържание, включително като продуцент на Starting 5 - сериал за Netflix в 10 части, който проследява Джеймс и други играчи от НБА през сезона 2023-2024 г., и Hustle, спортен комедийно-драматичен филм с участието на Адам Сандлър.
Сливането ще осигури на компанията на Леброн Джеймс по-голям мащаб за сключване на сделки с повече медийни компании и стрийминг платформи.
„Fulwell прави предавания, които ние винаги сме искали, но нямахме тази възможност по отношение на несценарни продукции, които да са напълно мащабирани. Сега тази ревност изчезва.“, заяви Картър.
Обединените компании ще използват базирания в Ню Йорк консултант за марки на SpringHill - Robot, за да създадат други бизнес възможности на базата на неговите сериали и филми, казва Уинстън.
„Това е интелигентен начин за управление на развлекателна компания през 2024 г.“, допълва той относно съчетаването на търговия и съдържание от страна на SpringHill.
Обединените компании ще имат подкрепата на инвеститори, сред които Fenway Sports Group, RedBird Capital Partners, UC Investments, Nike, Epic Games, Main Street Advisors и Eldridge Industries.
Като част от сделката, съществуващите акционери ще инвестират допълнителни 40 млн. долара, за да стимулират инициативите за растеж, допълват двете компании.