The White Lotus: Тайланд посреща нов сезон на лукс и интриги
Легендарният сериал разкрива кои са най-луксозните кътчета на екзотичната дестинация
&format=webp)
Няма друг сериал в последните години, който да е запалил толкова много зрителите по луксозния туризъм, колкото The White Lotus.
И как да бъде иначе? Сериалът е перфектната комбинация от убийства, пикантни скандали, зашеметяващи плажове и, разбира се, богати туристи, които се държат възмутително зле.
След като първи и втори сезон на хитовата продукция на HBO ни разведоха из екзотични курорти в Хавай и Сицилия, сега дойде ред на нова дестинация, която обещава да е още по-вълнуваща - Тайланд.
Третият сезон, който дебютира на 16 февруари, отвеждазрителите в някои от най-известните места в страната, като Кох Самуи, Банкок и Пукет. А актьорският състав също не разочарова, защото ще видим Кари Куун, Мишел Монахан, Джейсън Айзъкс, Лесли Биб, Уолтън Гогинс, Паркър Поузи и Патрик Шварценегер.
Голямата изненада този път е тайландската K-pop суперзвезда Лалиса „Лиса“ Манобал, която влиза в ролята на мистериозната Мук.
Феновете на сериала вече с нетърпение се опитват да разгадаят сцените от трейлъра, търсейки точните локации на снимките, а HBO дори пуска официален списък с местата, където е заснет целият трети сезон, пише CNN.
Кох Самуи: Сърцето на трети сезон
Кох Самуи, вторият по големина остров в Тайланд, е главната сцена на събитията в новия сезон. Както в предишните сезони, и този път The White Lotus Resort & Spa е представен от Four Seasons Resort Koh Samui. Пейзажът потапя в света на разкошните вили с басейни, ресторанти, открити пространства и спа.
Специално за сериала Anantara Lawana Koh Samui Resort се превръща в дом на емблематичния бар White Lotus, който в реалността е известен като Singing Bird Lounge. Лобито, охранителният пункт и бутиковият магазин на хотела пък са заснети в друг курорт - Anantara Bophut Koh Samui.
Сред другите впечатляващи локации, които ще видим на екрана, са Choeng Mon Beach, Am Samui Resort Taling Ngam, будисткият храм Wat Phu Khao Thong, културният център Dusit Dheva, както и изолираният Cape Fahn Hotel.
Освен това, известният с дивите си Full Moon партита плаж Haad Rin Beach на остров Кох Панган също ще направи дебюта си на малкия екран. Част от пристигането на героите е заснето в Mu Ko Ang Thong National Marine Park - един от най-красивите морски паркове на Тайланд.
Пукет: Лукс и драматични сцени
Друга част от кадрите за The White Lotus са заснети и на най-големия остров в Тайланд - Пукет.
Изисканите вечери на персонажите се провеждат в Ta Khai - ресторанта на ултралуксозния Rosewood Phuket. Сред останалите акценти, които HBO потвърждава, са Bangla Boxing Stadium, живописният Ya Nui Beach, яхтеното пристанище Phuket Yacht Haven Marina и популярният плажен клуб Café Del Mar.
Банкок: Гранд дамата на тайландския лукс
Сред култовите локации в новия сезон попада и историческият Mandarin Oriental Hotel в Банкок - един от най-престижните хотели в света. С неговия класически тайландски стил и петзвезден разкош, този хотел олицетворява духа на луксозните пътувания в столицата.
<i>The White Lotus</i> и ефектът върху туризма
Още от момента, в който беше потвърдено, че третият сезон ще бъде заснет в Тайланд, анализаторите прогнозираха бум в интереса към дестинацията. Губернаторът на Туристическия орган на Тайланд, Тапани Киатпхайбул, коментира, че страната е „перфектната сцена“ за подобна мащабна продукция.
И доказателствата не закъсняват - данни на Hotels.com показват, че търсенията за Кох Самуи са скочили с 40% още преди премиерата на новия сезон. Ако повтори успеха на предишния сезон в Италия, който доведе до 300% ръст на интереса към San Domenico Palace, можем да очакваме истинска експлозия на туристическия интерес.
През 2024 г. Тайланд посреща над 35 милиона туристи от целия свят, като приходите от сектора надхвърлят 1.8 трилиона бата (53.5 милиарда долара). За 2025 г. страната се цели да достигне 39-40 милиона посетители и туристически приходи от 3 трилиона бата - нива, сравними с тези, които държавата постига преди пандемията.
Очакванията са ясни - Тайланд е следващата „гореща“ дестинация за любителите на луксозни пътешествия, а The White Lotus само ще ускори този процес.