Victoria's Secret предприема стратегически промени в управлението си, привличайки опитни мениджъри, които да стимулират растежа на гиганта в търговията с бельо и козметика.

Това е важна стъпка в продължаващата трансформация на марката, която се стреми да се свърже отново с по-разнообразна аудитория, отбелязват модни наблюдатели.

Ан Стивънсън, ветеран в мърчандайзинга, застава начело като президент на Victoria's Secret; Али Дилън, с богат опит в областта на брандинга, ще оглави линията Pink; а Ейми Кокурек поема управлението на отдела за красота. Адам Селман е новият изпълнителен творчески директор, който ще поеме длъжността от 14 април, съобщава FashionUnited.

Според ръководството, новият екип ще стимулира иновациите и въздействието върху по-голям сегмент от потребители.

„Това е изключителен екип от продуктови и творчески лидери, чиято визия и оперативен опит ще доведат до нови нива на растеж, иновации и въздействие за нашата компания“, подчертават от компанията.

Адам Селман, основател на собствени брандове и бивш главен дизайнер на Savage X Fenty, се присъединява като изпълнителен творчески директор, внасяйки уникална визия, усъвършенствана в работата със знаменитости и през годините.

Той започва кариерата си при емблематичния Залди Гоко, известен със създаването на ангелските крила на модното шоу на Victoria's Secret.

През 2010 г. излиза на самостоятелната сцена, създавайки индивидуални визии за звезди като Бионсе, Кейти Пери и Риана за нейните представяния на Victoria's Secret Fashion Show. След това става главен творчески дизайнер на нейната собствена линия за бельо Savage X Fenty.

„За мен е огромна чест да се присъединя към Victoria's Secret & Co в такъв вълнуващ и ключов момент от нейното развитие“, заяви Селман пред Vogue Business.

„Марките на VS&Co, с тяхното богато наследство, отдавна са източник на вдъхновение в професионалния ми път. Една от многото причини, поради които бях привлечен към тази роля, е споделеното ни убеждение, че модата е мощна форма на лично изразяване и културен диалог.“, допълва дизайнерът.

„Развълнувана съм да приветствам Адам в нашия екип. Той е истински визионер, работещ на кръстопътя на модата и културата, винаги настроен към днешния потребител.

Неговата творческа проницателност, културно разбиране и опит в изграждането на марки са точно това, от което се нуждаят нашите марки, когато навлизаме в следващия етап на иновации и растеж.“, заяви главният изпълнителен директор на компанията Хилари Супер, която е работила със Селман в Savage X Fenty.

Преструктирирането на Victoria's Secret е част от по-широката тенденция на масовите марки, които се стремят да освежат своята идентичност с утвърдени дизайнери на поста творчески директор.

Gap например нае Зак Поузен през 2024 г., а Uniqlo привлече Клеър Уайт Келър миналата година.

„Адам предлага различна перспектива в пресечната точка на модата и културата, като води последователно разказване на истории, като същевременно задълбочава връзките с клиентите. Неговата визия ще ни тласне към по-модерна, културно релевантна идентичност, предизвиквайки нашите утвърдени формули и създавайки културни моменти, които резонират с потребителите.“, допълва главният изпълнителен директор на Victoria's Secret.

Victoria's Secret продължава многогодишното си ребрандиране, предизвикано от от скандални противоречия, свързани с бившия главен изпълнителен директор Лес Уекснър и контактите му с Джефри Епстийн, както и коментарите на бившия главен организатор Ед Разек през 2018 г. относно транссексуалните модели, припомня Vogue.

Тези проблеми, заедно с широката промяна в настроенията на потребителите към позитивното отношение към тялото и приобщаването, накараха гиганта в производството на бельо да преоцени идентичността на марката си. Оттогава компанията приветства разнообразни модели, спортисти и активисти.

Наемането на Селман е стъпка напред в продължаващото възраждане на Victoria's Secret, което доведе до завръщане на емблематичното модно шоу миналата година.

„В продължаващата еволюция на марката Адам ще служи едновременно като навигатор и визионер - ще почита наследството и ще очертава нови територии“, отбелязва Супер.

През 2024 г. компанията отчете нетни продажби в размер на 6,23 млрд. долара за 52-седмичната фискална година. Това отразява увеличение с 1% в сравнение с нетните продажби от 6,182 млрд. долара за предходната година. Общите съпоставими продажби за фискалната 2024 г. са без промяна.

Селман има за цел да върне продажбите на Victoria's Secret над критичната точка, като очертава път за дългосрочен растеж.