Читател на Profit.bg се обади в редакцията ни възмутен от „горещата" линия (гореща е в кавички по негово настояване), която е открита към Комисията за финансов надзор. Поводът той да бъде афектиран от обслужването или както той се изрази: „От липсата на такова" от страна на надзорния орган в България, бе свободният сигнал на номер 0900 32 300.

След обаждането на нашия читател, от Profit.bg решихме да проверим дали това е така. Нашият екип позвъни няколко пъти на посочения телефон, но никой не отговори.

Иначе в сайта на КФН пише, че „чрез телефонния информационен център (0900 32 300, който преди време беше платен - бел. ред.) хората могат да отправят запитвания и да получават отговори на въпроси от компетентността на комисията, свързани с капиталовия, застрахователния и осигурителния пазар.

Целта на създаването на този център е да се осъществи по-непосредствена връзка на комисията с гражданите, за да се осигури по-добро обслужване и защита на техните интереси.

Тази модерна и динамична услуга представлява бързо, достъпно и ефективно средство за комуникация, което предлага на клиентите професионална консултация по специфични въпроси на финансовия пазар".

Въпреки че от КФН съобщиха през април, че закриват горещата си линия, по-странното е, че тя все още фигурира на официалния им сайт и дава свободен сигнал.

На посоченият номер за централа на КФН също никой не вдига телефона.