През 2012 година МетЛайф в България и компанията ОББ МетЛайф затвърдиха позициите си сред лидерите на Животозастрахователния пазар у нас. Двете дружества имат общо над 400 хиляди клиенти към края на 2012 и се намират на второ място по пазарен дял в България. Общата компания на МетЛайф и ОББ е една от най-бързо развиващите се компании на българския пазар с ръст на премийния приход над 20 % в сравнение с 2011 година.

За да обяви резултатите за 2012, плановете си за развитие и растеж за 2013 и да награди най-добрите животозастрахователни консултанти и мениджъри, МетЛайф организира Гала вечер на 22 февруари в хотел „Хилтън” в София. Най-тържествената част бе връчването на Международните награди ЛИМРА 2012 за качество на продажбите и продуктивност, наградите „Звездна лига” и „Top producers 2012” за постигнати най-високи професионални резултати през изминалата година. Престижните награди бяха връчени от Генералния Мениджър на МетЛайф в България - г-н Цаконас и от г-н Хаджидимитриу, Регионален президент на компанията за Източна и Южна Европа.

2012 е много успешна година за МетЛайф, особено по отношение на качеството на обслужване на клиентите като компанията постигна близо 90% ниво на задържане на клиенти в портфейла си. За да бъде още по-близо до своите клиенти, МетЛайф пусна на пазара изцяло обновено портфолио от продукти, съобразено с европейските регулаторни изисквания и въведе платформата на електронна оферта, която дава възможност клиентите да имат пълна и лесна за разбиране информация за всяко решение, което компанията им предлага.

Много от ключовите послания по време на Гала вечерта бяха свързани с един от стратегическите приоритети на глобално ниво, а именно стремежа на МетЛайф да затвърди името си на компания ориентирана към клиента.

„За Метлайф ориентираността към клиента е основен принцип и стратегическа опора в нашия път към изграждането ни като компания на световно ниво.

Ключът към това да си ориентиран към клиентите, в пълния, истинския смисъл на думата, е да мислиш и действаш фокусиран върху клиента всеки ден, през целия ден, без значение да ли е голям или малък въпроса или проекта, по повод на който общуваме и работим.

Вслушването в клиентите, постоянното обучаване на служителите, реорганизирането на процесите, непрекъснатото подобряването на продуктите и услугите са задължителни условия за това да си ориентиран към клиента.

Всички в Метлайф България смятаме, че ориентираността към клиента не е просто добър начин да се прави бизнес. Това е единственият начин да се прави бизнес.“, подчерта в речта си Генералният Мениджър на МетЛайф в България Джордж Цаконас.