„Успешни стратегии за въвеждане на българска марка на пазара”, е следващото събитие от поредицата работни срещи, което ще се проведе на 18.02.2014 г. (вторник) в зала „Европа” на „Новотел София”.

Специализираната поредица стартира в края на 2013 г. с идеята да покаже успешните български бизнес модели, които се базират на иновативни маркетинг подходи и разбиране на българския пазар и потребител.

У нас има достатъчно добри примери за успешни маркетинг стратегии, които понякога незаслужено остават в сянката на големите международни брандове. Ако една марка бъде създадена и въведена на пазара професионално, и привлече вниманието на точните хора, то в голяма степен това е гаранция за успех. Разбира се, това е първата, но много важна стъпка в дългото пазарно пътешествие на бранда.

Маркетинг събитията от поредицата имат за цел да подпомогнат по индиректен начин развитието на бизнеса в България, като предоставят качествени и задълбочени сесии на високо професионално ниво, с едни от най-добрите експерти и предприемачи в страната.

Проучванията на фирмата показват, че в момента, когато кризата кара малкият и среден бизнес да редуцира бюджетите си за обучения и маркетинг, необходимостта точно от такъв тип практически знания, които директно могат да бъдат приложени, е повече от осезаема.

Поредицата от специализирани събития започна да привлича вниманието не само на маркетинг хората в бранша, но и на предприемачи, търговци и мениджъри от български компании.

В програмата на предстоящото обучение се открояват имената на лекторите: Мирослава Георгиева от „GfK Bulgaria”, Кирил Хаджидинев от „Белла България”, Диана Попски от „Arbitrage Research and Consultancy”, Любен Белов от „LAUNCHub” и Иван Илчев от „MAXEUROPE”. Те ще представят реални бизнес казуси, свързани с изграждането на печеливши български марки и примери от тяхната практика.

Петя Стоянова, собственик на консултантска фирма „Пауър Бранд”, счита, че тези сесии, освен своя образователен характер, постигат и сериозно популяризиране на усилията на българските фирми да развиват печеливш и отговорен бизнес. Много са примерите на български марки, които постигат и надминават успехите на международни брандове с многогодишна история.

Специализираната поредица „Успехите на българските марки” е насочена към маркетинг и бранд мениджъри, експерти в изграждането и развитието на търговски марки, мениджъри на малки, средни и големи компании, които вярват в силата на марката за успеха на своя бизнес, предприемачи, на които им предстои изграждане на нова марка, бизнес консултанти и пи ар експерти.

Ранната регистрация за семинара е отворена и всички, които имат интерес към събитието може да заявят своето участие с отстъпка на www.powerbrand.bg/seminars.

Поредицата „Успехите на българските марки” се реализира със съдействието на VIVACOM. Profit.bg е медиен партньор на поредицата.

За консултантска фирма „Пауър Бранд”:

„Пауър Бранд” е агенция за маркетинг обслужване, с опитен екип от специалисти, които разбират потребителя и спецификата на българския пазар. Компанията работи в индустрии като телекомуникации, бързооборотни стоки, фармация и др.

„Пауър Бранд” има фокус върху създаването и съживяването на брандовете и подпомага много български фирми в изграждането им. Фирмата си партнира с водещи маркетинг консултантски компании в света и популярни международни експерти с многогодишен опит и доказани успехи.

„Пауър Бранд” стои зад организацията и провеждането на две от най-мащабните събития в областта на търговските марки през 2013 година: уъркшоп с голямото име в брандинга Марти Ноймаер, автор на международните бестселъри “The Brand Gap” и „ZAG” и маркетинг семинар с Майкъл Питиг, директор бизнес развитие в глобалната консултантска фирма „Interbrand”.