С над 200 оферти стартира новата лоялна програма на Мтел
Още една изненада за своите клиенти е приготвил Мтел по случай своята 20-годишнина – нова програма за лоялни клиенти. Мтел клуб е изцяло променен, предлага много повече възможности и работи с нов механизъм.
Мтел клуб е дигитална платформа, в която всеки клиент на Мтел може да се възползва от атрактивни оферти на търговци, предлагащи разнообразни стоки и услуги.
Принципът на работа на клуба не включва събиране и употреба на точки, както беше преди. Сега програмата предлага нов начин за пазаруване – чрез ваучери, а оферти са съобразени с потребителските интереси.
Клубът е достъпен на www.mtelclub.bg, където клиентите могат да видят всички отстъпки и да заявят своя ваучер. За да се възползват от офертите, те трябва да използват регистрацията си за www.mtel.bg.
Ваучерите се получават директно на телефона (чрез SMS или e-mail) или могат да се разпечатат. За да се възползват от отстъпката си, потребителите е необходимо единствено да представят ваучера си в съответния търговски обект.
В новия Мтел клуб участват над 80 партньора с над 200 оферти. Предложенията са разпределени в 11 категории – „Мода“, „Забавление“, „Деца“, „Хоби и спорт“, „Здраве и красота“, „Пътуване“, „Технология“, „Авто-мото“, „За дома“, „Финансови услуги“ и „За всеки ден“.
Партньорите в програмата се обновяват постоянно, като за момента сред тях са „Технополис“, „Сиела“, „Айко“, „Mobbo”, оптики “Joy”, Victoria Spa, „Гуми Диана“ и други.
Освен от предложения на партньори, клиентите могат да се възползват и от офертите, които Мтел предлага. Те включват безплатни национални и международни минути, SMS-и, мобилен интернет или отстъпки при закупуване на устройство.
Клубът е наличен и през мобилно приложение за Android, а съвсем скоро ще има такова и за iOS. Лоялната програма е достъпна както за частните клиенти на телекома, така и за бизнес потребителите.
За да насърчи своите клиенти да изпробват новия Мтел клуб, Мтел дава възможност на петима от всички регистрирали се в него да спечелят смартфон Samsung Galaxy S6 Edge. Срокът за участие е от 21 юли до 21 август.
В годината на своя 20-и рожден ден Мтел предприе редица стъпки, чрез които цели да повиши удовлетвореността на своите клиенти. Освен новата лоялна програма, телекомът обнови своя уебсайт, който вече е съобразен изцяло с клиентските нужди.
Фактурите на компанията сега са с нов дизайн и съдържат много повече информация. В допълнение Мтел разработва продукти, съобразени изцяло с потребителските желания, непрекъснато работи за по-добро обслужване в магазините, опростяване и намаляване на документацията при сключване на договори и други.