Гордън Рамзи сътвори собствен кошмар в кухнята с реклама на бира

Шеф-готвачът Гордън Рамзи е известен със своето телевизионно предаване "Кошмари в кухнята", в което се опитва да спаси изпитващи затруднения ресторанти в САЩ.
Сега той бе подложен на своята собствена лоша мечта, след като участва в реклама на южнокрейска бира, която някои потребители на Twitter определят като "помия от най-долния рафт," "далеч от страхотна" и "бира, известна с липсата на вкус."
В поредица от реклами, пуснати в YouTube канала на Cass, Рамзи отпива от алкохолната напитка, докато е в корейски ресторант.
Потребител на Twitter написа, че предлага 20 000 корейски вона (18 долара) за убедително доказателство, че Гордън Рамзи е бил почитател на бирата Cass и преди да започне да я рекламира.
В събота Рамзи говори на пресконференция в Сеул, на която промотира партньорството си с марката бира.
"Автентичността на корейската храна, заедно с бира номер едно, е идеалната комбинация за мен. Тя е най-свежата и най-готината. В тези трудни времена, когато икономиката е в рецесия, това е бира, която лесно може да бъде купена и човек да се забавлява. Тя не е претенциозна," е заявил Рамзи, според Korea Herald.
"Cass е бира, която съм пил и преди да се свържат с мен, за да я рекламирам. Когато ям корейска храна, не подбирам най-скъпата бира, с която да я комбинирам," добавя той.
Според Anheuser-Busch InBev, която притежава Cass, това е бира номер едно в Южна Корея. Бирата подхожда добре на пикантна храна, корейско барбекю и пържено пиле.
Anheuser-Busch InBev купи южнокорейската Oriental Breweries - компания майка на Cass, за 5.8 млрд. долара през 2014 г.