VIVACOM с награда от Employer Branding Awards 2021
VIVACOM беше награден с отличието Employer Branding Excellence в годишните награди Employer Branding Awards 2021. Призът е в областта на изграждането и утвърждаването на имиджа на работодателския бранд за успешното имплементиране на HR стратегия по време на COVID-19, съобщават от компанията.
Наградите се организират от b2b Media и отличават успешните работодатели в страната.
Основен фокус на конкурса са иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в HR.
VIVACOM получи и най-високия приз за ангажираност на служителите си - „Златен знак за дарителство от работното място“. Годишният знак е отличие от наградите „Отговорна компания – отговорни служители“ и се присъжда от Фондация „BCause” в партньорство с Българска асоциация за управление на хора (БАУХ), Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) и Българската асоциация на КСО специалистите.
Телекомът спечели наградата благодарение на 700 часа доброволен труд на служителите за миналата година и близо 1 900 активни участници във „VIVA Help“, които всеки месец даряват сума директно от заплатата си „VIVA Help“ е целогодишна вътрешнофирмена кампания за дарителство по ведомост на VIVACOM, която набира средства в помощ на служители и техните деца със сериозни заболявания и нужда от лечение.
В допълнение около 45% от служителите на компанията даряват активно и за националната дарителска инициатива на VIVACOM Операция “Жълти стотинки”. Отличията се присъждат на компании, които се стремят към постигане на висока ангажираност на персонала към обществено значими каузи и при които доброволчеството е неразделна част от политиката за корпоративна социална отговорност.
Наградите бяха връчени на онлайн церемонии, за да се спазят противоепидемичните мерки, наложени от разпространението на COVID-19.