Netflix губи по-малко абонати от очакваното през второто тримесечие
Netflix обяви, че е изгубила 970 000 абонати през второто тримесечие на 2022 г., което е значително по-малко, в сравнение със собствените й прогноза, според която стрийминг компанията очакваше да изгуби 2 милиона потребители.
От Netflix обявиха, че ще увеличат броя на абонатите си с 1 милион през третото тримесечие, което е малко по-малко от очакванията на Уолстрийт.
Инвеститорите със сигурност бяха доволни от резултатите, като акциите на Netflix поскъпнаха с 8% в следборсовата търговия вчера.
След като обяви през април, че е изгубила 200 000 абоната, което доведе до рязко понижение в цената на акциите й, всички погледи вчера бяха насочени към финансовите резултати на Netflix и по-конкретно към броя на абонатите й.
Акциите на компанията поевтиняха значително от началото на годината.
Netflix обаче обяви 1.4 млрд. долара печалба за второто тримесечие, в сравнение с 1.3 млрд. долара положителен резултат за същия период година по-рано. Приходите на компанията нарастват с близо 8.6% на годишна база, до 7.9 млрд. долара.
Най-голямата загуба на абонати на Netflix идва на най-големия й пазар – САЩ и Канада, където компанията е изгубила 1.3 милиона потребители през второто тримесечие, информира CNN Business. Част от тази загуба обаче беше компенсирана от ръст на абонаментите на други пазари.
В отчета си от април компанията разкри, че губи абонати за първи път от повече от десетилетие. Акциите й поевтиняха, стотици служители бяха освободени, а около бъдещето на компанията имаше много опасения, както и за стрийминг бизнеса като цяло.
Вчера всичките тези притеснения почти изчезнаха, тъй като инвеститорите бяха приятно изненадани, че загубите не са по-големи и приветстваха прогнозата на компанията за ръст през третото тримесечие.