Когато Риана готви: Как поп дивата ухажва доходоносния пазар на красота в Китай
Певицата собственоръчно приготви пикантен уличен деликатес, който се продава за около един долар
Има причина Риана да е милиардерка.
Тя е бизнес магнат във всеки един смисъл: Освен внушителна музикална кариера, създава успешни брандове, сред които козметичната империя Fenty Beauty, оценявана на 2,8 милиарда долара от Forbes, както и линията за бельо Savage X Fenty.
Последната ѝ стъпка в Китай за популяризиране на грим продукти беше нещо като майсторски клас как да се възползваме от доходоносния – предимно онлайн пазар на поколението Z, пише CNN.
Във вторник вечерта оглавяващата класациите певица присъства на поп-ъп на Fenty Beauty, който се проведе в шанхайския музей на фотографията, сервирайки "джианбинг" - популярна китайска закуска, която струва около долар.
Риана счупи яйце, поръси го с лукчета, намаза със сос и постави хрупкав крекер върху пикантнния уличен деликатес, приготвен на лъскава количка за храна.
Инфлуенсърите заснеха спектакъла и взривиха китайските социални медии.
Поп дивата наскоро се появи и на корицата на априлския Vogue China. Тя е приемана като знаменитост, оценяваща китайската култура, допълва CNN.
През 2011 г. китайските фенове я нарекоха "Кралицата на Шандун", след като хитът ѝ We Found Love беше фонетично преведен на "weifang de ai" – любовта на Уейфанг, град в източната китайска провинция Шандун.
След кулинарната изява на Риана хаштагът в социалната мрежа Weibo #RihannasfirstlivestreaminChina беше гледан над 81 милиона пъти. Друг хаштаг, #RihannashowsupinShanghai, беше гледан над 75 милиона пъти.
Появата на Риана беше част от по-широката кампания на платформата "618" (или 18 юни) - едно от най-важните събития за онлайн пазаруване в Китай след Деня на самотните клиенти през ноември, при което широките промоции започват почти месец по-рано.
Въпреки че продуктите на Fenty Beauty се предлагат в страната от 2019 г., през март марката обяви, че ще разшири присъствието си чрез магазините на Sephora в континенталната част на страната.
През 2017 г. марката стартира с безпрецедентните 40 нюанса фон дьо тен и оттогава добавя още. Нейната извънредна рентабилност драматично промени пейзажа на красотата, като много компании вече предлагат собствена по-разнообразна и приобщаваща гама козметика, допълва CNN.