В последните дни стана ясно, че две от чуждестранните марки, присъстващи в страната ни, се изтеглят. Става дума за испанската Mango и гръцката Sprider.

Mango започна да затваря обектите си в страната ни преди няколко месеца, тъй като българската фирма представител"Атриум България" ЕООД бе обявена в несъстоятелност със загуба за 21.45 млн. лв.

Плановете на испанската компания обаче са да се завърне в България догодина с нови и по-големи магазини. Това заявява в интервю за „Стандарт” Джорджина Прачинестос, шеф на Връзки с обществеността на компанията и отговаряща за стратегията в България.

От централата в Барселона се интересуват от терени с площ между 800 и 3000 кв. м, което съответства на новата концепция на компанията - да може да показва и предлага продукти от всичките си колекции, както дамска, така и мъжка, детска и специален спортен бранд. Mango има интерес главно към три града - София, Пловдив и Варна.

Възможните опции, които се разглеждат с еднакъв приоритет, са две - магазини в престижни молове или на оживени търговски улици.