Нестле България придобива бизнеса за хранителни добавки и витамини Solgar
Нестле България придоби бизнеса Solgar в атрактивната и развиваща се категория хранене и хранителни добавки. Сделката на локално ниво се случва след приключване на придобиването на основните марки на Bountiful Company от Nestlé през август 2021 г., която включва марките Nature’s Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex, Puritan’s Pride, Ester-C и Sundown.
Тази сделка означава, че продуктите на световния лидер за хранителни добавки Solgar са интегрирани в портфолиото на Нестле България. Компанията оперираща продажбите, Isoplus България, ще продължи да управлява бизнеса в България под собствеността на Нестле България, интегрирана в звеното Nestlé Health Science.
"Това придобиване е вълнуваща стъпка, която вдъхва живот на нашата цел: да отключим силата на храната и да подобрим качеството на живот както за настоящите, така и за следващите поколения. Придобиването на бизнеса на Solgar допринася за възможностите за растеж на Нестле България на изключително атрактивен пазар на добавки, витамини и минерали. Каним нашите потребители да се насладят на добавките, витамините и продуктите на Solgar, насочени към по-здравословен начин на живот", казва Алесандро Занели, мениджър Маркетинг за Нестле Южна и Източна Европа.
"Очакваме с нетърпение включването на гамата от добавки, витамини и продукти на Solgar, насочени към по-здравословен начин на живот, в портфолиото на Нестле България. По този начин ще достигнем до нови потребителски сегменти и ще дадем нови възможности за избор за настоящите клиенти на двете марки", казва Петър Стоилов, Изпълнителен директор на Нестле България.
С интегрирането на добавките на Solgar в портфолиото си, Нестле България ще открие ново подразделение в България в рамките на Nestlé Health Science. Неговата цел ще е да разшири оперативния отпечатък на компанията, да се съсредоточи върху растежа на портфолиото, като същевременно се възползва от модела на дистрибуция на Isoplus България. По този начин ще добие дълбоки познания за потребителите и ще укрепи позицията на Solgar на българския пазар чрез допълнителни инвестиции.
Мартин Халбайс, ръководител на звеното Nestlé Health Science Европа, коментира: "С голяма радост приветстваме екипа на Nestlé Health Science в Нестле България чрез придобиването на дистрибуторския бизнес на Solgar. Нашата цел е да дадем възможност за осигуряване на по-здравословен живот на потребителите, от най-младите до най-възрастните, чрез научнообосновано хранене, опит и иновации."
"Тази специализирана категория хранителни добавки е изградена на базата на иновации и отдаденост от хора, за които силата на храненето е от изключително значение. Така те дават възможност на хората да живеят един по-здравословен живот и ние очакваме с нетърпение да продължим да въвеждаме тези елементи в живота на нашите потребители", казва Михай Илиеску-Зигмунд, мениджър Бизнес развитие, Nestlé Health Science.
През 2021 г. Nestlé Health Science придобива Bountiful Company, която заема позицията на лидер в индустрията за витамини, минерали, билки и добавки. Една от придобитите марки е Solgar. Основана в 1947 г. в Долен Манхатън, Ню Йорк, Solgar е водеща марка на световния пазар на хранителни добавки, като нейни основни дейности се стремят към осигуряването на качество, здраве и благосъстояние. В продължение на десетилетия мисията ѝ остава същата: да създава най-добрите хранителни добавки в малки партиди, станали възможни чрез усърдни изследвания, използвайки само най-добрите суровини.
Продуктите на Solgar се разпространяват в България от 2012 г. от Isoplus, компания, основана през 1986 г. в Гърция с цел да предложи на гръцките потребители висококачествени натурални хранителни добавки, като същевременно предлага възможно най-доброто обслужване и информация на клиентите и научната общност. През 1992 г. Isoplus започва да си сътрудничи с американската компания за хранителни добавки Solgar, водеща световна компания за хранителни добавки, като става официален представител и дистрибутор на тези продукти за Гърция, а по-късно и за други страни в региона.