Малко хора имат културното влияние на Джими „MrBeast“ Доналдсън. Въпреки скорошните противоречия, включващи обвинения в тормоз и рискове за безопасността в последното му шоу, 26-годишният инфлуенсър остава може би най-силния създател на съдържание в YouTube, превърнал продуцирането на видеоклипове онлайн в бизнес за 700 милиона долара.

Сега публикуването на вътрешен документ от 36 страници, изпратен на нови служители в неговата продуцентска компания, дава подробности за бизнес духа на Доналдсън, който донякъде обяснява и неговия успех.

Документът беше споделен в X миналата седмица от основателя на Starter Story Пат Уолс и бързо обиколи интернет. Fast Company селектира няколко ключови извода от него.

1. Винаги подобрявайте

Доналдсън спечели името си благодарение на присъствието си в YouTube, така че той е напълно наясно каква трябва да е пътеводната светлина за всичките му служители. „Вашата цел номер едно тук е да правите възможно най-добрите видеоклипове в YouTube“, пише той.

Компанията насърчава постоянните иновации и подобрения, става ясно от документа на „MrBeast“. „Темпото, историята, шегите, цветът, осветлението, музиката, реквизитът, хората, нашите идеи - буквално всичко винаги трябва да става по-добро“, пише той.

2. Бъдете готови да нарушавате правилата

Компанията цени креативността пред традиционните медийни подходи, дори ако това не е класическият начин за постигане на успех. „Не ме интересува как традиционните медии правят нещата“, се казва в един от разделите на документа. "Това не е Холивуд и аз не искам да бъда Холивуд."

3. Работните часове не са важни

Много бизнес лидери се притесняват от възхода на модела, при който служителите прекарват доста време на работа, но всъщност не произвеждат нищо. Доналдсън предпочита хората му да отделят по-малко време по проектите на компанията, ако това означава, че са по-продуктивни. „Количеството часове, които работите, е без значение“, пише той. „В края на деня ще бъдете оценени по резултатите, а не по часовете. Ние сме компания, базирана на резултати.“

4. Не живейте във вакуум

Както се очаква от титан на попкултурата, хората, които работят за него, трябва да бъдат запознати с текущите тенденции. „РАЗБЕРЕТЕ КУЛТУРАТА“, озаглавен е един от разделите в документа, в който пише: „Няма как да бъдете вдъхновени от неща, за чието съществуване нищо не знаете.“

5. Творчеството е по-важно от парите

Бизнесът трябва да се фокусира върху крайния резултат, но за базирана в YouTube организация парите не могат да текат без творчество. „Креативността спестява пари“, пише Доналдсън. „Хората смятат, че парите са отговорът и ако просто харчим повече, можем да дадем на Джими това, което иска. Което е грешно. Креативността е отговорът.“