Рекордните 60 милиона домакинства по света са гледали битката между Джейк Пол и Майк Тайсън
Битката е предавана в над 6000 бара и ресторанта в САЩ, поставяйки и рекорд за най-голямото комерсиално разпространение на спорта
Дългоочакваният боксов мач между Джейк Пол и Майк Тайсън си осигури място в книгата на рекордите.
Netflix обяви, че 60 милиона домакинства по света са гледали победата на Джейк Пол над Майк Тайсън, като събитието достига своя връх от 65 милиона стриймвания.
50 милиона домакинства са гледали Кейти Тейлър срещу Аманда Серано, което го прави най-гледаното професионално спортно събитие за жени в историята на САЩ.
Битката е предавана в над 6000 бара и ресторанта в САЩ, поставяйки рекорд за най-голямото комерсиално разпространение на спорта.
„Боксовото мега-събитие доминираше социалните медии и разби рекорди“, публикува Netflix в X.
Промоутърът на двубоя, Most Valuable Promotions, който е съсобственост на Пол, казва за CNBC, че 72 300 души са присъствали на двубоя в петък вечер на стадион AT&T в Арлингтън, Тексас. Стадионът на Далас Каубойс има капацитет от 80 000 места.
Приходите от битката надхвърлят 18 милиона, казва промоутърът. Предишният рекорд беше 9 милиона долара приходи за двубоя през 2021 г. между Канело Алварес и Били Джо Соундърс на стадион AT&T.
Накиса Бидариан, съосновател на MVP, казва пред CNBC, че и Тайсън, и Пол ще спечелят осемцифрени суми от тази битка, а Тейлър и Серано също ще имат рекордни възнаграждения за женския бокс.
Битката доминираше разговорите в социалните мрежи, като #PaulTyson се превърна в тема номер едно в X. Много зрители на Netflix обаче се оплакваха от проблеми с буферирането, проблеми при стрийминг и видео с ниска разделителна способност.
Данните от Downdetector показват, че хората са съобщавали за проблеми през цялата нощ, като прекъсванията достигат пик от над 95 000 около 23:00 ч. ЕТ.
Битката между Пол, 27-годишен инфлуенсър в YouTube, превърнал се в боксьор, и легендарният 58-годишен Тайсън беше излъчена безплатно за абонатите на Netflix.
Събитието включваше и един от най-очакваните боксови реванши за жени в историята.
Netflix има над 283 милиона платени абонати в над 190 страни. Двубоят беше важен тест за стриймъра, тъй като той навлиза по-дълбоко в спортното пространство.
„Числата не лъжат“, каза Пол в сряда на пресконференция за битката. „Хората искат да гледат битката и това е невероятно постижение.“
Билетите за битката в петък варираха в StubHub от около $58 до $1500. MVP продаваше и пакети от по-висок клас, включително VIP изживяване от $2 милиона - с места до ринга. Компанията обяви, всичките 375 VIP места са разпродадени.
За сравнение, най-голямата битка във Вегас в историята се случи през 2015 г. между Флойд Мейуедър младши и Мани Пакиао, като е набрала повече от 72 милиона долара, според Las Vegas Review-Journal.